Friday, July 1, 2011

ooo hoooooo hoiiiiiiii.....

Giler kan????? hahaha pepagi bute di hari minggu yg tenang aku leh g jog.. pergh terkejut gile aku pon terkejut gak hahahah nie gara2 nak badan macam anding lah (ade hati) hahaha tapi ape aku pedulikan??? yg penting usha...

berpeluih puinye pasal sanggup korbankan pagi sabtu yg tenang nie yg sesuai untok tido....
slalunye mak aku yg kejut klu hari sabtu nie nak ajak g aerobik lah teman die hahahaha pergh penoh keazaman taw nak bangun pagi nie...

Pastue terus singgah opis (bajet leh dapat apc lah) hehehe arini ade 1 paperwork 2 report aku nak kene setylekan tapi rasenye x buat kot pepagi nie tungguu petang sket lah . ade sesape nak teman??? sobsobsob

k lah papehal aku update lagi nie awal sangat ntah ape2 ntah kan?? heheh peduli ape aku nie blog aku ade aku kesah???? hehehehe

0 comments:

Post a Comment