Friday, July 1, 2011

Hye sume.... Saje jerrrr

Hmm lame gak aku x menulis kat blog nie x tau plak kenapa tetibe arini bleh jadi rajin plak ahaks! heheh sbnrnye x sempat lah almaklum lah sejak2 bekerje nie (heheh poyo jerk)

Nak ikutkan sebenornye banyak je bende aku nak cite nak share gambar lagi (walaupon sebonornye capture gune phone je hehehe) tp x pe lah skurng2nye korng tau gak akan ape yg aku buat sepanjang hari merangkap minggu merangkap bulan dan sebenarnya.... hahahaha termelalut plak...

So aku rase dah sampai masa lah aku aktifkan balik blog aku yg mcm haram nie kan... so korng leh lah update ape aku buat(mcm diva la plak) hehehe so sume yg berkaitan ngan aku aku akan cuba lah update selengkapnye kecuali yg ttuuuuuttt... heheh yg tue bio aku sorng je lah tau kan hehehe....

Hmm pagi tadi aku g pameran kat temerloh Dato' DO jemput kami buat pameran so far ok lah dato' pon tinggal arini je kat sni pas nie die kene tukar g NRE tue lah kate die tp aku x ambik port sangat pon  heheh teruk kan??? yelah kan bukan kene mengene pon ngan aku so ok lah tue hehehehe.... balik aku masuk opis lak petang bleh lah plak staff aku sume yg ikut pameran pagi td x masuk opis..  menggelabah lah aku ble bos tanye.... ishk dorng nie....

hmm lantaklah so skrng nie tinggal lah aku sorng je kat opis nie.. agalnye tue yg sayu sangat tue.. menghadap plak al-kiliyyah yg slalunye aku skip je hehehehe tapi mcm best lak ustaz nie so layan lah kejap....

kejap lagi nak g pasar malam .. lame gak lah x menjejakkan kaki kesane( pergh ayat mcm dalam novel lak) so harapan nak jog petng nie x jadi lah kot x pe lah malam nie buat push up je lah pas makan rangke yg best hahah (sbnarnye x de lah best sangat pown) k lah der.... gua stop dulu lah karang mengarut lah klu mengarut je x pe takut mencarut lak nnt hehehehe.....

hahahah tetibe aku terjumpe wayar transfer staff aku so aku bagi lah sket korng tengok majlis pagi tadi ea??? heheh aku terlupe plak nax crite sket.. yg kelakarnye.. majlis start kul 8.30 kitorng kul 8.30 baru je sampai sg kepong kira2 setngah jam gak lah baru sampai kat sane.... menggelabah... hahaha pastue ADO call tanye kitorng kat mane heheheh sampai2 je VIP dah ade.. malu gile dah lah pameran sblah dorng heheh buat bodo jerk.... pastue bleh lah pulak balik pon sblum majlis habis... aku rase dah mcm penyamun dah hehehehe... ntah ape2 ntah... k lah korang tengok lah ea....



ni ngan dato' chua ngan dato' mat
(hehehe stok2 dato' je ok..)

Ni lah Dato' DO


Tanda kenang-kenangan terakhir.... pasnie x jumpe dah lagi die... sob2....


Nie Dato' chua kene pakse sign buku Muahahahahahah


Ha yg nie aku x knal lah plak....



saje je masukkan si Chumel nie..... nie kat Paya Indah sebenarnye....


Nie die lagi... cute kan???



Muke manje... eiii geram lak aku tengok heheheheh

0 comments:

Post a Comment