Friday, September 21, 2012

Renungan Jumaat: Jagalah Tubuh Anda

Assalammualaikum bros... salam Jumaat.. hmm penat badan aku arini sbb pagi td ade 1 trip program tubing kitorang jalankan kat Taman Negara nie.. hmm bleh tahan penat lah.. tp x kesah kerana dah name pon keje kan?? so x de hal lah.. Kichik punye hal..

Hmm so kali nie di Jumaat yang mulia nie aku nk tunjukkan kornag satu video yag aku tengok baru je tadik.. hmm patut lah kan setiap tegahan agama tue ade asbabnye cuma kita lah kene kaji kenapa..

Hmm Ilmu Allah sangat luas.. so ni bukan sebab aku recist ke hape ke x... sebab aku sayang sume rakyat Malaysia.. so x kira agama ape pon kalau sesuatu bende yang baik kita akan kongsi bersama kan??

so aku jemput sume kawan2 aku tengok nie ea.. dan mungkin kita leh elakkan diri kita insyaallah...



So korang sume dah tengokkan??? jadik sebar2kan lah pde kengkawan kite sume ea???

0 comments:

Post a Comment