Wednesday, August 15, 2012

Akhirnya.. huargh!! Huargh!! Huargh!!

Puas hati aku... hehehe setelah lama aku x hupdate blog nie akhirnya buat kali keduanya pada bulan puasa nie aku menghupdate blog nie.. hehheeh dari pagi kot aku cari email yg aku gune ntuk bukak blog nie.. baru la ni aku teringat (gile banyak email aku rupenye heheh) But nasib lah walaupon nk hupdate tapi aku x da gambar pon nk tunjuk... x pe aku akan pastikan raya nie banyak gambar akan aku masukkan... heheheh sekurang2nye ade lah bende korang nk tengok kan????

Eh jap!! rasenye ade video best lah dalam HP aku tapi nnt lah aku upload kemudian untuk korang ea... hehehe so nie just nk lepaskan rindu menulis je ... k lah nnt aku tulis lagi ea??? huhuhuhuh

Hurmmm aku nk tanye lah tue pon kalau korang taw lah... ade x sedara mare korang ke adik beradik korang ke yg ade hendle pakej melancong ke Singapore??? ade lah member aku nie nk g sana tapi die nak guna pakej Hotel.. Adik aku kate x de tp x tau lah kalau korng tetiba ade kontek (eh betol ke aku eja nie) hehehe lantak lah... suke aku lah nk tulis pe pon kan nie Blougue aku hahahha.... Kalau ade korang bagitau lah kat aku... Mane taw tetibe aku plak teringin nk g kan heheheheheh....

0 comments:

Post a Comment