Monday, September 6, 2010

Kek Lapis Serawak Baeeekk Punyeerrr...

Oit.. ahaks!! hmm aku ade berite baik buat sume pencinte kek lapis serawak maupun yg x tau pon pebende kek lapis serawak tuh..kuikuikui ha pe laghi... oleh sebb kek tue kat serawak je so aku pon bawakkan lah huntuk koghang sume..

Hmm mmg x dinafikan lah gred A punye sik tipu klu aku yg madah teeeek...(teror x aku ckp seghawak??)..

Tapi aku ade 2 flavor jerk! untuk korang aku bagi spesel prize.. RM25 ha kan cantik no tuh!!!.. tapi sori la geng tawaran hanyalah untuk yang berada di JB, KL n Pahang @Temerloh!! Ahaks!! (yg Lain coming soonnnn sbb tunggu bukak cawangan mcm dayang salhah punye... hikhik)

So Hayatilah keindahan kek lapis serawak.... Nyaman Teeeeeeeeekkkkk.....

X mampu nak gambarkan kesedapanyee.... awuuuuuu



Sebarang Tempahan boleh lah dibuat kepada Zul dan sila hantar butiran berikut:
Nama:
No Telefon:
Jenis Kek:
Kuantiti:
Deposit RM 10 diperlukan dan di bank in ke akaun CIMB Bank 0113-0079556-520

0 comments:

Post a Comment