Wednesday, October 14, 2009

Standing Ovation for "PAPADOM"



Two tumbs up!  x tau lg macam mana aku nak gambarkan betapa bestnye citer nie.. bila mendengar je kate org yg cite nie best, x sabar2 aku nak g tengk .. pade mulenye aku rancang nak g tngok ngn member2 1 skolah aku ari ahad nie.. tp dek mengenangkan citer nie yg orng cakap best gile nie jadikan aku terus plan g tengok malam td..huhuh mmg x kering gusi dari mule sampai la abes.. even sampai dah klua senarai krew pon masih gelak lagi.. aku mmg bagi bukan stakat 5 tapi *******.. ha punye la best ingat sng ke aku nak bagi bnyak camtue..rugi lasape yg x g tengok citer tue.. korang masih belum terlambat..


Tabik spring la aku bagi kat afdlin shauki n sume yang menjayakan filem nie..bila terkenangkan punya la bersemangat aku nak tngok citer nie sampaikan plan memula nak tngok kat alaman akhirnye bertukar ke mines semula..heheheh kitorng sampai dalam kul 9 malam kat alamanda n bersemngat nie nk g beli tiket cz aku x tempah lg tiket tu..tapi bila sampai je tiket dah habis.. bengang gile kitorng.. yg ade pon kul 12 tngh mlm.. akhirne kitorng buat keputusan g semula mines.. ase klu x de gak mmg jd lebai malang la kitorng nie... nasib baik ade tapi yg bestnye 5 mnit je sblum cite kt gsc td...huhuuh same je.. tp bahana kan mmg nk tngok kitorang pon beli la jgk .... smentare tnggu nak masuk kitorng pon makan la kt mcD jap... eh tetibe mcm kenal mamat tue.. rupenye mmbr lame mase kt 13 die keje kt mcD hehehe panjang lg umur die..huhuh


Klu nk diikutkan mmg memcm la jd mlm td sumenye gegare PAPA-DOM hehehe.. so aku mmg syorkan la korng sume tengok citer ne..korng akan gelak sampai nak pecah perut n kompem menangis punye la..huhuhuh..k slamat menonton.

0 comments:

Post a Comment