Monday, September 14, 2009

Raya is coming back!

Sedey rasenye tetibe ble member aku satu opis nie bkk lagu raye..huhu rasenye terlalu banyak dosa yg aku lakukan terhadap semua umat manusia terutamnya yg aku gelar sebagai ibu dan ayah... syahdu rasenye dan nth mengapa teringin benar aku sujud i kaki mereka dan harapan ku moga aku mapu berbuat demikian dan diharap kesempatan dari tuhan...

melihat kembali kenagan2 bersama rakan-rakan masa di sakti dulu terutamnya bersama adik2 yg lain mengingatkan aku untuk kembali bersama mereka menempuhi pengalaman indah di bangku sekolah.. tapi apakan daya masa yang berlalu tidak akan kmbali dan pengalaman yg kita peroleh tidak mungkin akan di nikmati kembali walaupon pelbagai yang ingin kita gadaikan.

Ingin benar aku menebus kembali kesalahan yg telah aku lakukan tetapi apakan daya nasi sudah menjadi bubur. mohon maaf di atas segala kesalahanku terutamnya adik2 di sakti dan rakan2 seperjuangan sekalian... aku harapkan keredhaan daripada kalian.. slam lebaran dariku insan yg hina.. maaf zahis dan batin....

3 comments:

M.YAZID said...

dah2,., aku dah maafkan ko..hahaha,.,

OoizzioO said...

"kenagan2 bersama rakan-rakan masa di sakti dulu terutamnya bersama adik2"

mcm ramai je adik ko neh?

or jambu?

aku pun tak pasti lah
anyway
takpe
aku pun dah maafkan ko dah

Adam Zaefrul said...

elehh.. mesti r aku ramai aik.. aku kan sosial.. lain r ko izzi

Post a Comment