Monday, August 17, 2009

This is Tuesday


Hai.. ari nie ari selase la... heheh saje je sementara aku nak g jage exam jap g so aku nk tulis sket la... hmmm sbenarnyebnyak bende nak buat nie tp saje je nk buang mase update ape yg ptt kan... td aku dah setlekan berkaitan GRF n semalam JPA. Lega plak rasenye sume yg aku buat menjadi... so pasni tnggal urusan thumb print je la... tue pon aku rase next week baru aku buat...ujung mnggu nie dh start puase dh tp x tau la aku dh sedia ke blum... stakat nie puase sume x de yg kantoi la maklum la kan nak jadi bapa soleh kene la berlatih dari skrng... aku x balik awal puase nie sbb duit pon x de lg jd aku combine je la ngan 3 aribulan nnt mase medical check up kat HSI... K la pepehal nnt ctc la aku k. klu x de hal aku ok je...


Ni la adik aku


2 comments:

emi said...

adik ko ke tu?

Adam Zaefrul said...

ye la xkan ko x knal???

Post a Comment